LIVRARE SI COSTURI:
Ridicarea personala se poate realiza la oricare dintre punctele de lucru ale societatii (vezi pagina de contact);
Livrarea la sediul/domiciliul clientului se realizeaza oriunde in Romania prin mijloace proprii sau prin servicii externalizate de livrare / curierat rapid;
Asiguram transport GRATUIT in Ploiesti pentru comenzile de minim 300 lei sau in tara pentru comenzi de minim 1000 lei.
Sub aceste valori, percepem o taxa de transport in valoare de 25 lei.
NU percepem taxa pe kg. suplimentare sau taxa pe ramburs.
Pentru localitatile care intra in aria de km. suplimentari a companiilor de curierat, ne rezervam dreptul de a calcula taxa de transport punctual, tinand cont de kilometrii suplimentari.
Coletele agabaritice (peste 15kg.) vor fi supuse unei taxari de livrare diferentiate.
Timpii de livrare/tranzit sunt comunicati la lansarea comenzii sau imediat ce este confirmata, daca nu este posibila estimarea datei de livrarea la lansarea comenzii.
Timpul mediu de livrare este de 24-48 de ore de la efectuarea comenzii
Exceptie fac zilele de Sambata si Duminica cat si zilele de sarbatoare legala cand coletele nu vor putea fi livrate sau vor avea intarzieri datorate acestora - vor aparea informari pentru clienti in prealabil
METODE DE PLATA:
Ramburs (plata la livrare) - in momentul primirii coletului platiti valoarea totala a comenzii
Plata online cu cardul (Visa sau Mastercard), imediat dupa ce ati plasat comanda online
Numerar sau cu cardul, daca alegeti ridicarea personala din unul din punctele noastre
Cu ordin de plata - inainte de livrare, pe baza facturii emise si confirmate de catre societatea noastra;
La termen - pe baza de contract incheiat in vederea desfasurarii activitatilor economice.
POLITICA DE RETUR:
Potivit legislatiei in vigoare, Clientul are dreptul sa notifice în scris Societatii ca renunta la contractul de vanzare-cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 20 zile calendaristice de la primirea produsului. Notificarea se va realiza prin transmiterea unui e-mail catre office@darkoprint.ro
Prin urmare, Clientul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 20 zile calendaristice de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielile directe de returnare.
Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita, prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, Societatea isi rezerva dreptul de a decide daca accepta returul sau nu, iar in caz de acceptare, daca imputa pierdea suferita in aceste circumstante asupra valorii produsului; suma retinuta va fi comunicata Clientului dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 14 de zile de la retur.
Exceptii:
Conform legislatiei in vigoare, urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:
a) Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;
b) Produsele distinct personalizate;
c) Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
ATENTIE: Contractul avand ca obiect achizionarea de catre Client a unor obiecte/produse personalizate nu poate fi denuntat unilateral de catre acesta
GARANTIA PRODUSELOR:
Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantie conform prevederilor legale. Garantia reprezinta angajamentul asumat de Societate fata de Client, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor in care a fost incheiat contractul de vanzare-cumparare si comenzii Clientului.